środa, 22 października 2014

Podejmijcie ryzyko bycia odmiennymi!

Od kilku dni staram się zrozumieć ludzi, którzy narzucają innym styl życia i to kim powinni być. Od zawsze i na zawsze będę uważać, że człowiek powinien być przede wszystkim sobą. Jestem pewna, że w każdym z nas jest odrobina szaleństwa, nieopanowania, jednak większość się z tym ukrywa, no bo przecież co pomyślą inni, prawda? Dobija mnie ilość szarych, nudnych człowieczków na tym świecie. Czy nie lepiej pójść własną drogą? Zrobić coś zupełnie innego? Podobno tylko lwy chodzą samotnie, podczas gdy barany chodzą stadami. Z pewnością wielu z Was znajduje się w tym właśnie "stadzie", w obawie przed ludźmi lepiej podążać drogą, którą wszyscy znają, niż odkrywać nowe szlaki. Rób co chcesz, zachowuj się jak chcesz i ubieraj się jak chcesz! Nawet gdyby ludzie mieliby patrzeć się na Ciebie jak na kosmitę! - co w sumie byłoby naprawdę niesamowitym uczuciem :O -. Tyyyyle razy usłyszałam, że jestem nienormalna, że mam się zachowywać jak na mój wiek przystało, że mam nie robić wstydu. A najważniejszy przecież jest dystans do samego siebie. Ja robię to co uważam za słuszne i nawet gdy czasem zrobię z siebie debilkę to zawsze staram się obrócić to w żart, bo przecież trzeba śmiać się z samego siebie! ;) dlatego ruszajta dupska i bądźcie sobą, nawet gdybyście mieli zachowywać się jak dzieci, bo takich ludzi brakuje na tym świecie!
_______________________
Swoją drogą szukam osoby, która chciałaby urządzić bitwę na balony z wodą!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz